Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2016 14:48 - Бъдете свети, както съм Свет Аз
Автор: yolanta Категория: Други   
Прочетен: 917 Коментари: 0 Гласове:
0



 image

МЕСИАНСКО ПОСЛАНИЕ на параша Кедошим
( бъдете свети)

равин Якоб Фарбер

КЕДОШИМ -Бъдете свети 
Левит 11:45 
Защото Аз съм Господ, който ви изведох из Египетската земя, за да ви бъда Бог; бъдете, прочее, свети, защото Аз съм свет.

ВАИКРА (ЛЕВИТ) 19:1-20:27
• Амос 9:7-15
• Матитяху / Матей 5:43-48

Благословен да е Господ !
Да бъдем свети, ама как?!

Започвам с думите : Барух х"Ашем! братя и сестри, вижте това :
Ваикра (Левит) {20:8} и да пазите повеленията Ми и да ги вършите. Аз съм Господ, Който ви освещавам. 
{20:9} Всеки, който прокълне баща си или майка си, непременно да се умъртви; баща си или майка си е проклел; кръвта му да бъде върху него.
{20:10} Ако прелюбодействува някой с чужда жена, тоест, ако прелюбодействува някой с жената на ближния си, непременно да се умъртвят и прелюбодеецът и прелюбодейката.
{20:11} Който легне с жената на баща си, бащината голота е открил; непременно и двамата да се умъртвят; кръвта им да бъде върху тях.
{20:12} И ако някой легне със снаха си, непременно и двамата да се умъртвят; мърсота са извършили; кръвта им да бъде върху тях.
{20:13} Ако някой легне с мъжко, като с женско, и двамата са извършили гнусота; непременно да се умъртвят; кръвта им да бъде върху тях.

След като прочетох парашата за тази седмица, отправих благодарност към Бога за това, че е изпратил Йешуа ха Машиах да умре за греховете ми, защото ако не беше това и ако все още живеехме в библейски времена, аз щях да съм мъртъв, убит с камъни, тъй като съм извършил поне едно от престъпленията, изброени по-горе!!
ДА !

Замислете се. Сигурен съм, че много от нас, които сме вече спасени, сме виновни поне за един от греховете, изброени в днешната параша!
Дали си давате сметка, че ако живеехме в библейски времена, нямаше да имаме шанс да се покаем дори от греха , който е описан тук в тия пасажи.

В Писанието не се споменава никаква жертва на животно, която можеше да изкупи някой от тези грехове – само убиване с камъни.
Както казах, тъй като съм виновен поне за едно от тези престъпления, щях да съм обречен на смърт, без никаква надежда за помилване.

Ако има някаква разлика между Тората и Новия Завет, това е! 
Барух х"Ашем (Благословен да е Бог), че прелюбодейци, блудници, хора, виновни за кръвосмешение, хомосексуалисти и др. могат да се покаят, да бъдат спасени и най-важното да се „новородят”!
Те получават втори шанс поради смъртта и възкресението на Йешуа ха Машиах!

1 Коринтяни {6:9} Или не знаете, че неправедните няма да наследят Божието царство? Недейте се лъга. Нито блудниците, нито идолопоклонниците, нито прелюбодейците, нито малакийците, нито мъжеложниците, 
{6:10} нито крадците, нито сребролюбците, нито пияниците, нито хулителите, нито грабителите няма да наследят Божието царство. 
{6:11} И такива бяха някои от вас; но вие измихте себе си от такива неща, но се осветихте, но се оправдахте в името на Господа Исуса Христа и в Духа на нашия Бог.

Това, което Павел пише, нямаше да бъде възможно преди три хиляди години.

Виковете ни „Съжалявам, покайвам се, моля Бога за прошка”, щяха да са напразни, докато ни убиват с камъни!

Ужасявам се, знаете ли...защото все още познавам хора, които са вършили и продължават да вършат греховете, които са споменати по-горе, и които не са се покаяли, и които не са поискали прошка от Бога и не са приели Йешуа ха Машиах за свой Господ и Спасител. 
Въпреки че днес не ни убиват с камъни, заради греховете ни тези хора подлежат на смъртна присъда, според като е казал Господ.
Барух х"Ашем (Благословен да е Бог) пак ще кажа, че днес, докато все още дишаме, имаме надежда. И то благодарение на Жертвата на Йешуа ха Машиах !

След като приех Йешуа ха Машиах за свой Господ и Спасител, целият ми живот се промени. Въпреки че в тялото си страдам от последиците на миналия си живот, духът ми се обновява всеки ден и аз не спирам да свидетелствам на хората, които продължават да живеят в грях, в какъвто и аз живях някога. Надеждата ми е, че те също ще видят светлината, ще признаят греха си и ще се покаят и приемат Йешуа ха Машиах за свой Господ и Спасител!
Защото само в Него сега можем да бъдем свети, така като е свет Господ !

Барух х"Ашем
( Благословен да е Господ)



Тагове:   свети,   йешуа,   кедошим,   фарбер,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: yolanta
Категория: Други
Прочетен: 186816
Постинги: 50
Коментари: 18
Гласове: 18
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930