Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2017 14:43 - Свидетелството на Майкъл Голдстоун
Автор: yolanta Категория: Други   
Прочетен: 1211 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 22.01.2017 19:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image

Свидетелството на Майкъл Голдстоун, евреин,  съосновател на компанията Regency Lighting  за осветителни тела през 1983 г, заедно с приятеля си Рон, за това как е повярвал в Месията Йешуа ( Иисус).

Майкъл Голдстоун

Как от ферма за домати и вълшебни гъби, търсенията на тоя евреин го доведоха до Христос.
В Южната част на Мексико растат така наречените "магически гъби" ( халюциногенни гъби) и аз си мислех, че ако успеем да се доберем до там, може би двамата с Рон ще разберем по-добре кой е Бог?
Записах се в университета на Бъфало и докато бях в Бъфало това , така да се каже , беше времето когато моята душа търсеше усилено Бог. В сърцето ми имаше един такъв дълбок копнеж  за...някакво  тъжно очакване за нещо повече, надраствайки  моята еврейска вяра, чиито цели бяха много добри, но аз исках и се стремях да разбера много повече за това кой съм аз, кой е Бог, какъв е смисъла на всичко, всичко за живота.
И така, когато бях в Бъфало експериментирах с всичко-наркотици, ЛСД, жени...изчетох много книги, особено по ориенталските религии, и всичко това в опити да разбера добре кой е БОГ.
Тогава дойдох до някакво прозрение, че ако напусна шумната обстановка в града, заселя се в провинцията някъде, в по-интимна обстановка, аз ще  бъда в състояние  по тоя начин да намеря някакво интимно общение с Бог, за да ми се открие Той.

Ето защо ние с Рон решихме да отглеждаме някъде домати, намерихме 20 акра земя в южен Орегон.Там беше прекрасно- имаше ручей, дървена къща, ние решихме да направим парниците и да отглеждаме домати. Случи се обаче това, че когато осъществихме нашата мечта и нещата тръгнаха с бизнеса, аз открих ,че това някак не ме удовлетворява.
Това не донесе очакваното от мен, удовлетворение.Аз просто се депресирах още повече и бях по-объркан от всякога в живота ми.
Сега вече имах друга идея- да идем в Мексико на автостоп.Направихме го. Почти през цялото ни пътуване ни говориха за Библията и за Иисус, но аз някак не разбирах нещата. Това с Иисус просто нямаше никакъв смисъл за мен, та аз бях евреин.

Ние искахме да идем там, където растат вълшебните гъби ( халюциногенни гъби). Знаехме, че са в планините, знаехме че има колония от дългокоси американци там.. Но малко преди да стигнем в тия планини и мястото, ни казаха че всички дългокоси американци там са арестувани и ако ние идем и ние ще попаднем в мексиканския затвор.
По пътя обратно от Мексико ( понеже това пътуване се оказа пълен крах за нас),спряхме в Сан Франциско, където Ром ме запозна с една жена на име Дебора. Ние прекарахме целия уикенд при брат й.  През онзи уикенд просто разговаряхме с часове, бяхме постоянно заедно дълги часове  и разговаряхме. Обменяхме мисли едни с други.
В края на уикенда аз  споделих на Дебора, че съм влюбен в нея и я помолих да се омъжи за мен. Тя каза веднага: не, разбира се ! Мислейки , че аз си правя с нея някакво забавление. Но тя нямаше и представа, че наистина нещо се случи в моето сърце през тия дълги часове. Нещо се  раздвижи в мен и аз наистина бях влюбен в това момиче. Никога не съм имал подобно усещане и преживяване преди.
В тоя момент някой просто ми даде Библия и аз поддаден на това ми настроение, заявих: да , добре аз ще прочета Библията.
Разбира се , бях запознат с раздела СТАР ЗАВЕТ, така, че започнах да чета първо него. В Колежа бях правил опит да чета, не вървеше особено, но кой знае сега как Библията сякаш оживяваше докато четях. Всичко което четях: Битие, Изход, Псалми-всичко ставаше реалност пред мен, всичко оживяваше. Толкова реално го чувствах, че някак си странно аз се докосвах до Бога! Чувствах се толкова близо до Него!
И тогава стигнах до ...Новия завет !

Аз като евреин ( както всички евреи) нищо не знаех за Новия завет или Месията  Иисус! Някои от нещата , които Той - Иисус, казваше ми се видяха много обезпокоителни: Аз и Отец-едно сме ! Никой не дохожда до Отец , освен чрез Мен!
Казах си: как е възможно това ??? Има само Един Бог, Иисус може да е велик човек, но...

Бях толкова учуден и изненадан, но не споделях това с никого. С Рон бяхме много близки, но  аз просто чувствах, че не мога да разговарям за това с него.

Тогава  една вечер аз просто стоях под звездите пред нашата малка дървена къща във фермата за домати, и казах: Боже, ако Ти и Иисус сте един и същ Бог, аз трябва да зная.Трябва да съм уверен ,че постъпвам правилно !- понеже ме беше страх да чета  това, което четях.
През тази нощ нещо се случи в сърцето ми.
Споделих на Рон  на следващото утро какво се беше случило с мен през тази нощ, видях сълзи в очите му.
Той ми каза: и аз след онова пътуване до Мексико, започнах да чета Библията , започнах да си говоря с Бога, повярвах в Иисус, но не съм ти споделял Майк, понеже се боях...

През остатъка от деня  ние просто се прегръщахме и плачехме и разказвахме един на друг как точно Бог ни се е открил и ни е срещнал. И двамата заедно помолихме Иису да влезе в нашия живот. Правехме го и не можехме да поярваме даже, че го правехме.
Ние отидохме на църква, това промени живота ни, но аз продължавах да се моля на Бог да ми покаже това правилно решение ли е .
И веднъж пастира на тая църква, който беше възрстен около 70 -годишен човек , дойде у дома да ни посети. Той не знаеше за моите вътрешни терзания и борби, започна  от вратата с един откъс от Писанието:
1 Кой е повярвал известието ни? И на кого се е открила мишцата Господна? 2 Защото израсна пред Него като отрасъл, И като корен от суха земя; Нямаше благообразие, нито приличие та да Го гледаме, Нито красота та да Го желаем. 3 Той бе презрян и отхвърлен от човеците. Човек на скърби и навикнал на печал; И, както човек, от когото отвръщат хората лице, Презрян бе, и за нищо Го не счетохме. 4 Той наистина понесе печалта ни, И със скърбите ни се натовари; А ние Го счетохме за ударен, Поразен от Бога, и наскърбен. 5 Но Той биде наранен поради нашите престъпления, Бит биде поради нашите беззакония; На Него дойде наказанието докарващо нашия мир, И с Неговите рани ние се изцелихме.
- Брат Майк, вие какво мислите, от къде е това ?
Казах:
-Не знам, Матю. Може би Лука ?
Тогава ми подаде Библията за да видя . Погледнах , видях и казах: - Шегуваш се ! Та това е от Танах ! Пророк Исаия !
-Да , това е от Стария завет- там също се говори за Иисус.
И той започна да споделя с мен пасажите от Стария завет             ( наричан от евреите Танах), които говореха за Иисус - Месията.
Това беше отговор на моята молитва: "Господи, покажи ми дали е правилно..."
С пасажа от Исаия 53 гл, Бог просто отговори на моите молитви и питания. Дебора  дойде да ни посети в Орегон, а аз и четох Писанията, разбрах ,че и тя така е повярвала в Иисус.. Само след няколко месеца се оженихме с нея. Тя и до тоя момент е най-добрият ми приятел и помощник, просто  имаме потресаващ страхотен брак!

А моят приятел Рон.. Той предложи вместо домати да започнем производство на ел. крушки за осветление-просто взе на сериозно думите на Господ да бъдем светлината на света, така започнахме съвместен бизнес с осветителни крушки. Бизнесът ни от дребно семе се превърна в една от най -силните и големи компании в САЩ за осветителни тела.
Когато споделих вярванията си със семейството ми, мама, татко и брат ми също повярваха в Иисус! Беше просто невероятно.
Аз знаех, чувал бях за това какво бяха направили "християните, за преследванията на евреи в миналото- Холокоста също беше дело на "християни", но всичко това нямаше нищо общо с Месията Иисус, за Когото са всичките библейски пророчества.
Аз просто исках да ви споделя моите търсения на Бога, как аз постъпих как четох сам и питах Бог сам-дали Иисус е Месията , когото чакаме .

източници :
изт.:  ieshua.org www.imetmessiah.com  



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: yolanta
Категория: Други
Прочетен: 185396
Постинги: 50
Коментари: 18
Гласове: 18
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031