Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2015 13:28 - Как равин Даниел Цион повярва в Иисус Христос ( продължение на "Даниел Цион")
Автор: yolanta Категория: Други   
Прочетен: 815 Коментари: 0 Гласове:
0



 за РАВИН ДАНИЕЛ ЦИОН 

От д-р Яков Гартенхаус 

Една от най-забележителните срещи на евреин с Йешуа, подобна на тази на ревностния фарисей Савел от Тарс по пътя за Дамаск, е срещата на равин Даниел Цион, бивш главен равин на България и по-късно главин равин на Яфо, Израел. Когато той открито заявява, че е спасен, поставяйки упованието си единствено в изкуплението чрез кръвта на Господ Исус Христос – единствненият и истинен Месия на Израел, той незабавно е освободен от длъжността, която заема като главен равин на Яфо. 

Свидетелство по израелското радио: Бог отваря врата чрез „Кол Израел” (Гласът на Израел), официалното радио на Израел – равин Даниел Цион да сподели Благата вест за Господ Исус Христос – истинния Месия на Израел – от вдъхновеното и непогрешимо Божие Слово. Това е първият път, когато някой е получавал привилегията да проповядва Евангелието на Месията по „Кол Израел”: 

„Преди повече от 20 години за пръв път имах възможността да прочета Новия Завет, който имаше огромно влияние върху мен. Започнах да споделям това, което бях научил, с малка група в България. Винаги съм съжалявал, че Месията Йешуа е бил отчужден от общността на Израел. Месията Йешуа е направил единствено добро на еврейския народ. Той го призова към покаяние, прогласи Царството на Бога и Божествената Му любов – любов към всички хора, дори към враговете ни. За наше голямо съжаление, ние трябваше да платим висока цена за греха на отхвърлянето на истинския Месия. Но трябва да призная, че позицията ми на равин не ми позволи веднага открито да заявя пред света истината, докато Бог в милостта Си не ме освободи от всеки страх. Той ме доведе в Израел, където в крайна сметка бях освободен от задълженията си на равин.” 

„След като напуснах поста си на главен равин на Яфо, отидох в Йерусалим, където цял месец постих и се молих. Тогава помолих Бога да ми покаже правилния път и Вечният Бог чу молитвата ми. На 1 Шват 5710 г. (януари/февруари 1950) Святият Дух ми показа, че Йешуа наистина е истинският Месия, Който страда за нас и се жертва за греховете ни. Изгарящ огън в сърцето ми не ми даваше покой, докато публично не изповядах вярата си в изкуплението, приготвено от живия Бог чрез кръвта на Единствения и истинен Месия на Израел, Йешуа.” 

„Въпреки всички трудности и страдания, нищо не може да ме откаже от вярата ми. Напротив, Бог, на Когото съм дал сърцето си и към Когото се обръщам с всичките си нужди, ми даде силата да продължа свидетелството си. Той ми говори чрез стих в Божието Слово в Исая 41:10, „Не бой се, защото Аз Съм с тебе. Не се ужасявай, защото Аз Съм твой Бог. Ще те укрепя, да. Ще ти помогна. Да! Ще те подпра с праведната Си десница.” От това разбрах, че пред мен стои голяма и важна задача, която ми е дадена от Вечния Бог и която трябва да изпълня на всяка цена. Не мислете, че съм напуснал юдаизма, напротив: аз останах евреин и дори станах повече евреин, защото сам Йешуа остана евреин.” 

Послание към еврейските равини: Откъси от послание на равин Даниел Цион към неговите колеги, равините на Израел, пред които е изправен на съд: 

„Зная, че според вашето мнение и идеи, аз съм тръгнал по погрешен път, когато приех Йешуа като Месия и Изкупител. Небето ми е свидетел, че се молих на Господа със сълзи и пост много години, умолявайки Го да ме води в пътя на правдата, за да върша само Неговата воля, а не моята. Разказах ви за чудесния начин, по който Той ми се откри не веднъж, но много пъти. Вие ми отговорихте, че това е въображение и илюзия. Простете ми, моля ви, но ще ви кажа, че истинските и реални неща на вас ви изглеждат илюзия.” 

„Дори и аз да бях единственият, който вярва в Месията Йешуа, нямаше да го считам за въображение, но сега виждам, че милиони хора Го познават и сред тях има хиляди високообразовани евреи. Някои равини също вярват, че Йешуа е Месията. Дали всички те са станали жертва на въображение и заблуда?” 

„Ако вие, равини, се молите на Бога с цялото си сърце и прочетете изцяло Новия Завет, пристъпвайки към тази книга и Месията Йешуа със страхопочитание, уверен съм, че Бог ще ви отвори очите.” 

„Йешуа върши единствено добро. Той призова Израел към покаяние и към Божието царство. Той извърши много чудеса и знамения, както никой пророк преди Него. Йешуа искаше да обедини хората, да се обичат едни други – да обичат дори и враговете си. Той искаше да построи мост между Израел и нациите, да има между тях мир, да се изпълнят пророчествата в Исая и „Господ да бъде Цар над цялата земя.” 

„Истината трябва да бъде казана. Бащите ни извършиха тежък грях, когато осъдиха на смърт Този, Който не познаваше грях. Бащите ни съгрешиха и погинаха. Ние страдаме заради тяхното престъпление. Искате ли да продължим да страдаме?” 

„Трябва да поправим злото. Трябва да приемем Йешуа като евреин и Божия Месия. Той живя сред евреи и бе принесен в жертва за евреите – за да ни изкупи от греха с кръвта Си. Той възкръсна и ще се върне отново, за да ни изкупи със съвършеното изкупление.” 

„...като видя кръвта, ще ви отмина.” (Изход 12:13). 

„Защото животът на тялото е в кръвта, която Аз ви дадох, да правите умилостивение на олтара за душите си, защото кръвта е, която по силата на живота, който е в нея, прави умилостивение.” (Левит 17:11). 

„Много повече прочее, сега, като се оправдахте чрез кръвта Му, ще се избавим от Божия гняв чрез Него. И не само това, но се и хвалим в Бога чрез нашия Господ Исус Христос, чрез Когото получихме сега това примирение.” (Римляни 5:9-11).

източник: http://www.hristiqni.com/


Тагове:   Даниел,   евреи,   иисус,   Цион,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: yolanta
Категория: Други
Прочетен: 187703
Постинги: 50
Коментари: 18
Гласове: 18
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930